Voyage of Time is a celebration of the earth, displaying the whole of time, from the birth of the universe to its final collapse. This film examines all that went to prepare the miracle that stands before us now. Science and spirit, birth and death, the grand cosmos and the minute life systems of our planet – all come together in Malick’s most ambitious film to date.