Lithuanian provincial town is facing the economic crisis in 2008. Vytas gets fired from the factory. Pushed by his wife, he immediately starts looking for a new job, but not really successfully. After having his haircut done, Vytas starts looking for a new love affair with a hairdresser Marija, but not really successfully, either. Finally, Vytas gets involved into a third search - he starts looking for a guy who posted video on youtube, claiming he saw Jesus Christ in their town. This is the only time he succeeds.