Vincent is a 17-year-old ecologist who drives his family crazy with his suicide attempts. His giddy French aunt, Nikki, takes him on a trip to France, convinced that his obsession is related to his suffocating mother. But during their road trip, Vincent proves to be much more than Nikki can handle.