In a remote Bulgarian town, Gana looks after the elderly with dementia and traffics their ID cards on the black market. Her mother, with whom she hardly speaks, is jobless, and her relationship with her boyfriend is not great either, to put it mildly. With their sexual attraction vanished, their intimacy is reduced to their addiction to morphine. Nothing seems to have consequences for Gana; not even the incidental murder of a patient, who threatens to expose her little traffic. But things start to change when she hears Yoan, a new patient, singing. A growing empathy for the old man awakens her conscience, but when he is arrested for fraud, she learns that “doing the right thing” demands a high price.