2009. Zaineb is nine years old and has lived with her mother and younger brother in Tunis since her father died in a car accident. But when her mother expresses the desire to rebuild her life with a man who lives in Canada, Zaineb rejects the idea. She has no confidence in her stepfather, nor in that new country, and on top of all, she doesn’t like snow!