An intimate portrait of the Russian opposition leader Boris Nemtsov — once Deputy Prime Minister and «an heir of President Yeltsin», later an uncompromising adversary of Putin — that was assassinated near the Kremlin in February 2015. Election campaigns and hotel beds, protest rallies and office routine, train compartments and courtrooms, night walks and police vans — you have never seen any politician so close. This is a story how a journalist assignment turns into a genuine friendship.