A countryside town. Between old walls, on nocturnal jaunts along the shore, in the enchantment of a brief trespassing in nature, we experience the life and expectations of four girls whose friendship is not born out of overwhelming passions, mutual interests or great ideals. To unite them are not affinities but habits, occasional enthusiasms, harmless contrasts, feelings cultivated in secret. Their connection is unique and unrepeatable as are the few days they spend traveling together to accompany one of their friends to Belgrade, where a mysterious friend and an improbable work opportunity await them.