Piuma tells the story of Ferro and Cate, two kids trying to get to grips with an unplanned pregnancy, their families (rebellious Ferro’s hospitable, “normal” family, and level-headed Cate’s unhinged, atypical one), exams at school, friends and a general lack of jobs. The two lead characters are about to go through the most exciting and complicated nine months of their lives, all the while trying to hold on to their purity and their poetic point of view that makes them so special.