Retribution is coming… Prepare yourself. For something very special… A triumphant epic of survival set in the searing wilds of the Badlands, the menacing inferno of the old American West. A tale of powerful womanhood and resistance against the unforgiving cruelty of a hell on earth. Our heroine is Liz, carved from the beautiful wilderness, full of heart and grit, accused of a crime she didn’t commit, hunted by a vengeful Preacher – a diabolical zealot and her twisted nemesis. But Liz is a genuine survivor; she’s no victim – a woman of fearsome strength who responds with astonishing bravery to claim the better life she and her daughter deserve. Fear not. Retribution is coming.