Two women. One is married, wealthy. The other is a hostess in a stripclub. Catherine pays Marlene to sleep with her husband Bernard, who's cheating on her. She wants Marlene to tell her everything, all the details. Catherine turns Marlene into Nathalie, the woman who lies. It's their secret, their story.