The Journey is a fictional account of the extraordinary story of two implacable enemies in Northern Ireland — firebrand Democratic Unionist Party leader Ian Paisley and Sinn Fein politician Martin McGuinness — who are forced to take a short journey together in which they will take the biggest leap of faith and change the course of modern history.