The Swiss Uli Sigg played an important role in China’s economic opening phase after the Mao era. He also compiled the most impressive Chinese contemporary art collection. Most of it was donated to the M+ Museum in Hong Kong, which will open in 2019. A documentary on the businessman, diplomat and art collector Uli Sigg evolving in the Chinese society from the late 1970s until today.