Matt, a gifted student, has to prove his innocence after being forced to take part in a bold heist at a famous London auction house. In order to escape the twisted web he finds himself caught in, he starts an adventurous journey. How will the audience in the hall decide to act when everything points against him? This participative cinema event offers a unique experience where the audience makes the decisions on behalf of the protagonist via their smartphones, while the film keeps running seamlessly.