Director Francesco Carrozzini creates an intimate portrait of his mother, Franca Sozzani, the legendary Editor-in-Chief of Vogue Italia. From the ridiculous to the sublime, her astonishing but often controversial magazine covers have not only broken the rules, but have set the high bar for fashion, art and commerce over the past twenty five years. From the famous “Black Issue" to the “Plastic Surgery issue", Franca Sozzani remains deeply committed to exploring subject matter off limits in order to shake up the status quo and occasionally redefine the concept of beauty. With interviews from Karl Lagerfeld, Bruce Weber, Baz Luhrmann, Courtney Love and many others, Carrozzini gives us a behind the scenes glimpse into his mother’s creative process as well as peek into her vulnerabilities both past and present.