Ling Ling is a 25-year-old woman whose abusive husband has just kicked her out their home. The camera follows her beckoning through nighttime streets and hallways, watching her talk to her unsympathetic sister, then her nasty husband outside their shop, where he berates and assaults her in front of his chums. Good-natured friend Lao Yeh is the only person who attempts to calm the situation, though his own life is hardly a bed of roses.