In Torino, a bittersweet crowd is bringing its own belongings to a pawn shop, waiting for a ransom or the final auction. Between the thousands of faces that tell the human inventory of the crisis, three stories intertwine unconsciously in the thin line of moral debt. Sandra, a young trans, in order to escape her past sells her fur coat. Her gaze will cross Stefano’s, a novice who just started working at the bank, and who drags her towards a tender obsession. Michele, a retired porter, asks for a loan to a family member, who will turn out to be fatally the wrong person to ask a favour from.