The atmosphere is dreamlike, the characters have no name, neither the streets. Teheran is the only character whose name is constantly evoked. A lawyer, as many others, works and lives alone in his apartment, which is both his office and his home. In a cold and rainy day, a man burst into his apartment, speaks to him shortly and confusingly and gives him a package that will completely change his life.