TRANSMANIA - A Twisted Game. Fifteen directors collaborated on this film. Each had to contribute a five minute bit, based solely on the last minute of the previous 5-minute segment. Together, they generated a story with very dramatic plot twists in which suspense builds up every five minutes keeping the viewers in a constant state of expectation and excitement.