Tommy Akhtar – cricket fan, devoted son and deadbeat private eye – is just emerging from another hangover when his next case walks through the door. Hooker Melody (Cush Jumbo) wants him to find her friend Natasha who has gone missing without warning. As he delves deeper into the case, Tommy’s journey to uncover the truth leads him into the hidden layers of modern London, unlocking shocking secrets about past loves, friendships and family.