The Cutler family spend their time raiding large estates, taking wild car rides and tormenting the police. The notorious members of the family live as lawless outcasts in caravans in the British provinces. Chad, who has never had a proper education, is completely loyal to his patriarchal father, yet finds himself increasingly at odds with their albeit free also hopeless way of life. Although his wife and kids stand by him, he longs to offer them another life, a life, which bears some kind of future. Despite his desire to free himself of his father's controlling grasp, Chad agrees to go along with his latest heist plan. When tensions between the Cutlers and local law enforcement finally come to a head, loyalties are put to the ultimate test.