ZG80 is an action comedy about one of the greatest rivalries in football fans history - the one between football fans Bad Blue Boys (football club “Dinamo“, Zagreb, Croatia) and Delije (football club “Red star“ Belgrade, Serbia). In a dawn of Yugoslavia war, football hooligans from Zagreb went to game in Belgrade, Serbia, home of their favourite enemies “Delije“ of football club “Red star“. This is a story of a friendship, loyalty and a senselessness of politics and war in former Yugoslavia.