The story revolves around Samia, a young woman who arrives in France under cover, following the Tunisian Revolution. Obsessed with the idea of being caught by her Islamist brother whom she informed on, first of all she finds refuge at Imed’s house, an acquaintance from her village, and then at Christine’s place, the woman she works for. With Christine and all these new insights surrounding her, a blend of desire and fear heightens the tension and trips her up on her path to freedom.