How happy and proud they are those two ladies back in their Trás-os-Montes region! Thanks to them, their bright nephew can study medicine in Lisbon and may already have become a doctor. Little do they know, not only Vasco wastes all his time drinking, dancing and picking up girls but he has just failed his final exam! And in that same day, he receives an email from two aunts announcing their visit to Lisbon! Will he be able to make them believe he is such a good student as they think?