Bamako, Mali, 2007. Ladji, a 20 year old man, works hard as a prantiké (bus driver) to get out his older sister, Aminata, from prostitution.As he doesn’t get the promotion he was expecting, he decides to contact Driss, a drug dealer who owes him a favour. Assisted by his two mischievous friends Houphouet and Zol, Ladji carries kilos of cocaine from Conakry to Bamako. His rapid rise to the top of the drug trafficking underworld, gives him easy access to money, women and a life that he had never dreamt of. But the price to pay is high.