We meet Albert Egberts’ Aunt Tini. She is jokingly known as Tidy Tini as her cleaning and polishing is both ferocious and ruthless. She has a relentlessly acerbic tongue, ruining many family celebrations. As a boy Albert eavesdropped on her and tried desperately to fathom what she meant by her semi-explicit faultfinding. As a student he even ended up in bed with her. But once he becomes a father himself, he seems set for a major confrontation in which all family secrets are finally revealed.