A social parable that focuses on Mexico, but also wishes to be universal. A more metaphysical film than Amat Escalante's previous film Heli (2013, Best Director at Cannes). A story about falling in love and vanishing illusions in a highland city in Mexico. Veronica (Simone Bucio) goes down to find the point of impact of a meteorite that crashed and altered the configuration of the area. In the same way, she will change the lives of Angel (Jesùs Mesa) and Alejandra (Ruth Ramos), a young couple that puts its determination to the test as they try, with their two children, to overcome adversity.