The film tells the story of Radu, a young and ambitious journalist who wants to make a name for himself in the international press. When two underage prostitutes are repatriated from France, Radu is hired as a fixer by a French TV crew led by a famous journalist. Radu will soon feel that he, too, is taking advantage of the two girls by using their story.