14-year-old Miguel's mother is a volatile and aloof woman. He doesn’t want to go back to the juvenile detention centre, where social services are trying to lock him up, and instead seeks refuge in the house of a Romanian man who used to be his mother’s lover, keeping his head above water by doing all kinds of odd jobs. He also befriends María, the proprietor of a bar, who will forge a mother-like relationship with him.