Lidia breeds pigeons and lives a mundane existence with her husband and two children. Denisa wants to buy her freeloading boyfriend a new pair of sneakers. Vanesa dreams of finding the perfect guy with green eyes. Although they see themselves as regular people, others regard them as unworthy because of their profession: prostitution.