Anishoara is a 15 years old girl from a small village in Moldova. Her village is located in a picturesque valley between rolling hills. Life seems calm but archaic alone with her old grandfather Petru and her little brother Andrei. In summer she and her friends make a trip to the melon harvest, where she feels for the first time the overwhelming sensation of first love.