An hour-long cruise, the meta-filmic essay of a vampire moviemaker, a ghost film. F.W. Murnau and his movie Nosferatu; the love triangle between Bram Stoker, his wife Florence Balcombe and his boyfriend Oscar Wilde. And in the very middle of it all, the novel Dracula?.