It's summer in Copenhagen; a time of endless days and carefree nights. Simon (23) goes to medical school with his best friend Knud (23). Together with their friends SØREN and ESBEN the boys party, drink and chase girls and wake up the next day only to do the whole thing all over again. But it is also a time of change between the friends and when everyone, except Simon, decides its time to sell their shared apartment, it creates a growing tension within the group. Whilst the others gravitate towards the safe haven of adulthood, Simon is not ready to let go of his airy adolescent life. He becomes smitten with a bartender, EMILIE (22), but is unable to acknowledge his growing love for her. This only sends him deeper into a world of never ending parties, which slowly threatens to destroy his friendships.