Cuba 1983. Santa, 30, is a peasant who works on a state farm. Andrés is a homosexual writer considered by the government to suffer from “ideological problems”. As usual with the opponents of the revolution, every time there is a political event in the area, someone is sent to keep an eye on them and prevent them from kicking up some kind of public opposition. This time it’s Santa’s turn to keep watch. For three days in a row Santa sits at the door to Andrés’ cabin to supervise his every move.