15-year-old Paule leads a wild life on the streets of Berlin. Together with Arnel, 12, who dreams of returning to his home in Bosnia, he shoplifts in department stores and mugs passersby in expensive shopping streets. Everything changes when Paule robs 18-year-old Julia and falls in love with her. He follows her and gives her back the things he stole from her, pretending to be older than he really is.