There are 7 of them. They’re the Yamakasi. They’ve created a new street sport and try to overtake their high-rise suburb, or to be more precise, its walls, roofs, bridges. Light, agile, fast, they leap from one building to the next, sliding down the walls and braving every danger. Each has their own specialty.