The story of Karaoké is centred around the many facets of human nature, the qualities, defects, fears and dreams. It’s an original work and to create it, the director collaborated with the immigrants who live in the Anneessens area of Brussels, writing the screenplay together with them, in order to perfect the authenticity of the characters.