Tamara is an almost forty year old woman suffering from mental retardation, left alone after Paco, her brother and only companion. Despite her loneliness she continues with her daily routine, even if her life is rapidly thrown into disarray. One day, Tamara’s fascination with ladybugs leads her to stray away from her neighborhood. Then she finds a baby girl at a newspaper stand who seems to be all alone. Without any regard for the consequences, she decides to take her and protect her. Mrs. Meche, a seventy-year-old woman who lives alone in the same neighborhood discovers the baby in Tamara’s house. She has no other choice to become involved.