It is 1989, the final year of the Soviet era in Vilnius. Eighteen-year old buddies establish the Seneca’s Fellowship. Its mottos is, “Live each day as if it was your last.” A love triangle breaks up the fellowship right at the time the nation experiences an exceptional sense of community via the Baltic Chain. Twenty-five years later, the main character, who appears to be accompanied by good luck at first glance, is disillusioned with himself. He has betrayed the ideals of his youth and became a cold observer of life. Life forces him to open up his own Pandora’s box.