Alex, a young man of Chinese descent, feels like a free man on the top of a mountain, with his French girlfriend. But he suddenly has to face the mysterious death of his brother. He returns to his family in the Chinese district of Paris. The rites and tradition he is unable to follow reveal the full extent of his estrangement from his father’s heritage. With the help of his beautiful and disturbing cousin Lily, and coping with his own ignorance of his father’s culture and language, he tries to unravel a family secret. Will he be strong enough to forgive the past and to reconcile with his family?