The reserved Alice leads a routine life as escort and dodges deeper social contact. But when her ex-boyfriend dies in a car accident, the high built up walls around her are scrapped. Alice gets unexpectedly confronted with her six-year-old son Robin who she left behind years ago. His sudden presence threatens her carefully guarded autonomy and submits irrevocably strongly repressed emotions.