Ana sleeps with Hugo, Dahlia with Graciano, Leo with Louis and Arthur with everybody. They are lovers, friends, and share their daily lives as young city dwellers in their thirties who live in Brussels. Until a heartbreaking event comes to break this balance. Between parties, work and love arise questions, deep desires and the urgency to live, at any cost.