Fireman Adam falls in love with Eva when he saves her life. Only four years later and the couple are bored with each other. They don’t stand still and both partners find someone new. For Eva it’s Olli, her childhood playmate and for Adam, it’s his platonic friend, Charly – will this be the start a passionate affair for both?