Lou is a restless city nomad. In her constant search for freedom, the twentysomething has long suppressed what it is she is actually running from. Devoid of a permanent home and intent on travelling abroad, she meets Aro – who is different. Lou and Aro involuntarily affect each other more deeply than either expected. Without noticing it, Lou suddenly has expectations and feelings of jealousy, emotions that contradict her longing for independence. For Lou, this marks the beginning of an internal emotional conflict that takes her on a journey into her own past, from the melting pot of a summer in Zurich to the cool serenity of a glacier landscape.