Ivan and Chiara meet on a small Sicilian island. They have seven days to prepare a wedding for Ivan’s brother and Chiara’s best friend. Despite Ivan’s fear to repeat his previous failed relationship and Chiara not wanting to put her marriage at risk, the pair falls in love. Together they decide to set an expiration date for their affair – the day the wedding guests arrive. A film stretching over seven days in seven chapters with an identical amount of emotional states.