The extinction of the Aral Sea is one of the most disastrous human-caused catastrophes in the world history. Rusty skeletons of ships and a salt desert lay below the horizon, which was once covered by water. Sea Tomorrow takes us to this post-apocalyptic landscape where the sea is gone but the people are left: a fisherman who has no fish to catch, an old gardener with only saline soil to plant his trees, a hydro-biologist who does her daily studies in the mud of the former seabed and pirates who live in a shipwreck. The locals say that every 100 years the land renews itself. The sea is gone, but one day it might come back again.