After working in Iraq as mercenaries, two Chilean brothers struggle with the horrors of post-traumatic stress disorder. When Pelao kills himself, Jorge embarks on a journey with his brother’s ex-wife to take his ashes to their ancestral village on the Altiplano. Wastelands is an intimate and powerful drama about the hidden face of war, about sibling rivalry and love, guilt and forgiveness.