The story is set in a petrol station in the middle of nowhere. A young man arrives to meet his father, whom he hasn’t seen for 30 years. On the same day, a van with four prostitutes breaks down at the very same petrol station, on the way to Switzerland. The three days that the characters spend together will change their lives forever...