In a forest, always covered by a dense fog, Gustavo has maintained his three children locked in the basement of an old cabin making them believe that a wild beast roams the depths of the forest. Marcos, the eldest son, has not been back since the last time he went hunting with his father. In an effort to find his brother, Argel will discover the mysteries and secrets that both Gustavo and the forest hide and will have to decide how far he can go to confront what is hidden in darkness.