Five women arrive in Italy from different countries: Sihem (Tunisia), Radi (Bulgaria), Sonia (China), Ana (Croatia) and Ljuba (Serbia). Brought to Italy in search of love, work, freedom, and sometimes by fate. They came to Italy with one life and exchanged it for another, each of them creating their own businesses. Everything happens in one day: their experiences intertwine and give life to a story about the emotions, joys, and trials of what it means to find an identity in a new country. While their individual stories are different, they each share the experience of being strangers in a strange land.