Marco is an Italian 35-year-old ex-chef. One evening, hosting a black dinner with his best friend Claudio, Marco meets an Australian restaurateur, Audrey. Utterly enamoured with Marco’s culinary skills, she offers him a job in Australia. Marco is flattered but he doesn’t believe in second chances and refuses to even consider it. It will be a tragic event and the encounter with Olivia, a spirited young foreigner, to open up his eyes towards the future.